Reklamačný poriadok

 
 
 

Volajte:  

 
 
Upozornenie

Vážený zákazníci,

z dôvodu sťahovania eshopu do nových priestorov a zmeny majiteľa budeme odosielať produkty až po 01.06.2018.

Ďakujeme za porozumenie a ostávame s pozdravom

Moliere.sk

 
 
 
 

Reklamačný poriadok

Napriek tomu, že percento reklamácií je takmer nulové, máte v našom eshope rovnakú záruku ako v kamennom obchode. 
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov, rovnako ako v kamennom obchode. Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý ma tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je možné uplatniť poštou (bez dobierky), kuriérskou službou (bez dobierky) alebo osobne na našom odbernom mieste, Čsl. Armády 1377/26 (Hotel Karpatia), 066 01 Humenné.

Adresa pre zasielanie reklamovaného tovaru

ANDREA KAČUROVÁ, Čsl. Armády 1377/26 (Hotel Karpatia), 066 01 Humenné, Slovenská republika

 

Povinnosti kupujúceho

Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť a bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zistených nedostatkov. Kupujúci môže oprávnenú reklamáciu podať jednou z následovných možností:

  • Na e-mailovú adresu prevádzkovateľa info@moliere.sk
  • Poštou (bez dobierky) na adresu prevádzkovateľa
  • Telefonicky
  • Osobným doručením

 

Povinnosti predávajúceho

Reklamačný protokol je poslaný zákazníkovy emailom alebo poštou do 3 dní od prijatia reklamácie. O priebehu reklamácie sa môže zákazník informovať telefonicky na našom telefónnom čísle +421 915 951 219.

Reklamácia spolu s vadou bude vyriešená bez zbytočného odkladu, najneskôr do jedného mesiaca od dňa uplatnenia reklamáci, as sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Pri uplatnení reklamácie je nutné predložiť stručný popis závady.

 

Reklamácia uplatnená v záručnej dobe

V prípade oprávnenej reklamácie má spotrebiteľ právo na náhradu poštovného v potrebnej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie nemá spotrebiteľ nárok na náhradu svojich nákladov spojených s vybavením reklamácie a súčasne ani predajca nemá nárok na náhradu nákladov ktoré vznikly na jeho strane.

Nárok na uplatnenie záruky zaniká v následujúcich prípadoch:

  • poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je potrebné riešiť s dopravcom pri prevzatí),
  • neodborným zachádzaním,
  • tovar bol poškodený živlami,
  • tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.
Plná (Desktop) verzia